Našim (fizičnim) kupcem priporočamo, da servis garažnih vrat prvič opravijo najkasneje v roku 18 mesecev po nakupu, za pravne stranke pa je prvi servis priporočljiv 12 mesecev po nakupu. Na takšen način lahko zagotovimo pravočasno rešitev morebitnih napak, z rednim servisom pa boste podaljšali tako življenjsko dobo garažnih vrat kot tudi njihovo garancijo (le-ta velja samo v primeru redno opravljenega servisa).
Kaj vse vključuje redni servis garažnih vrat?
Servis garažnih vrat vključuje naslednje aktivnosti:
pregled kolesc,
pregled kolutov,
pregled pletenic,
pregled tečajev,
pregled vijakov,
čiščenje iz vodil,
podmazovanje vseh gibljivih delov,
test ključavnic/ročnega dviga,
nastavitev torzijskih vzmeti,
končna nastavitev pozicij vrat,
resetiranje in ponovna nastavitev pogona,
ponovna nastavitev sile naleta,
test daljinskih upravljalnikov, notranje tipke, kodnega stikala,